Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Micropen och BB-Glow kurs

2019-09-24 @ 11:00 f m - 4:30 e m

8500 SEK Ink. moms

Micropen och BB-Glow kurs

Växjökliniken Akademin erbjuder er en utbildning i Micropen och BB-Glow. Denna utbildning hålls saparat för de som redan har gått på Grud utbildning inom skönhet och hudterapi.

Utbildningen kan kombineras tillsaman med Grund kurs i skönhet ich hudterapi om det så önskas. I utbildning ingår teori och träning på levande moddeler.

Kostand: 8500:- inkl. moms

I priset ingår följande : Micropen maskin Nålar Alo Vera mask Olika slags serum för olika terapier.

OBS! Start kit för BB Glow ingår ej i priset.

Utbildningen avsultas med utdelningen av Certifikat för Micropen och BB Glow

BETALNINGEN MED FAKTURA FÖRE KURSEN.

OBS! Ansökan är bindande. När du ansökt och fått en faktura av oss har du fram till förfallodatum på dig att betala fakturan. Om du ångrar dig behöver du kontakta oss och meddela detta och det är avgiftsfritt. Har du betalat din faktura och fått förhinder på kursdatumet har du en garanterad plats hos oss under 6 månader och får då delta vid nästa tillfälle. Pengarna betalas ej tillbaka.

Datum: Se nedan!

Datum: