Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Microneedling – Mesoterapi – Mesobotox Kurs

2019-10-12 @ 11:00 f m - 4:30 e m

5000 SEK ex. moms

Utbildningen i samarbete med vår partner Klinikutrustning Astomed.

En dags kurs består av två delar där man utbildar sig för microneedling(med avanserad maskin ClinicPen-EPN) och mesoterapi/mesobotox.

Man ska lära sig om indikationer och kontraindikationer, samt demostration för användning av microneedling och mesoterapi/mesobotox.

Kursen avslutas alltid med en praktisk övning med både microneedling och mesoterapi på levande modeller. Vi ordnar modeller åt er.

Vi börjar dagens utbildning del 1 på förmiddagen Microoneedling (kursen är öppet för alla som arbetar med skönhetsbehandlingar) i ca 2 ½ h. Ni får ett certifikat i slutet av ditt kurstillfälle. Vi bjuder på lunch och fika. Minimum deltagare är 3. Kursavgift 5 000 exkl moms.

Du kan också beställa en start kit ClinicPen-EPN microneedling maskin som innehåller följande:

• 1 Clinic Pen – EPN Kit
  • 1 Filorga NCTF 135 HA 5×3 ml Serum
  • 15 Biocellulose masker
  • 24 nålhuvuden

Start kit kostar 17 900 ex moms, ord pris 19 900 (du sparar 2 000).

Omsättning av startpaket från 20 500.

Mesoterapi / Mesobotox delen hålls i ca 2 ½ h på eftermiddagen. Minimum deltagare är 3. Ni får ett certifikat i slutet av ditt kurstillfälle.

Kursavgift 6000 exkl moms. Vi bjuder på lunch och fika. I priset ingår också ett startpaket för mesoterapi:

• 4 stycken mesoterapi enheter nåldjup 0,5
  • 4 stycken mesoterapi enheter nåldjup 1,0
  • 2 NCTF med HA (hyaluronsyra)
  • 2 NCTF utan HA
  • 2 Vital WH (för sårläkning, akne och rosacea)
  • 2 Vital PS (för pigmenteringar)
  • 15 Biocellulose masker från Filorga.

Omsättning av startpaketet är från 16 000.

Väljer du att delta i båda delar så betalar du endast 10 000 (du sparar 1 000).

OBS! Ansökan är bindande. När du ansökt och fått en faktura av oss har du fram till förfallodatum på dig att betala fakturan. Om du ångrar dig behöver du kontakta oss och meddela detta och det är avgiftsfritt. Har du betalat din faktura och fått förhinder på kursdatumet har du en garanterad plats hos oss under 6 månader och får då delta vid nästa tillfälle. Pengarna betalas ej tillbaka.

Datum:
2019-10-12