Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Utbildning inom skönhet och hudvård

2019-10-21 @ 8:00 f m - 2019-10-23 @ 5:00 e m

Är du intresserad av att jobba inom skönhetsbranschen med hög kvalité från början? Eller kanske funderar du på att starta eget inom denna bransch?

Växjökliniken /Academy erbjuder en intensivkurs för att få grundläggande kunskap inom skönhet och hudvård. I kursen ingår allt du behöver för att bli expert inom skönhet, det ingår även försäljningsteknik för att du ska kunna marknadsföra dig på bästa sätt. Kursen avslutas med ett prov därefter certifikat utdelas. ( Du får ett certifikat på kursen och ett certifikat på microdermoabrasion-behandling).

Kursens innehåll : Grundläggande kunskaper om Hudens Anatomi – Grundläggande kunskaper om hudtyper och hudtillstånd – Hudanalys – Rengöring – Peeling – Masker – Huduppvärming/Vapozon – Basic Ansiktsbehandling – Microdermoabrasion-Grundläggande Kosmetisk Kemi –  Peeling – BB Glow samt Försäljningsteknik.

Kursen hålls i tre dagar

Deltagare läser kursmateriell på distans ( hemma).

Dag 1 : Teori.

Dag 2: Teori och praktik.

Dag 3: Praktik och teoretiskt prov

Kursavgift:

15 500 ( exl. moms) utan startkit.

32 500 (exl. moms) med startkit som innehäller följnade:

• Startpaket från Fillmed från Filorga Paris ger dig omsättningen från 10 000 kr.
  • Microdermoabrasion maskin. Ni tjänar minst 500 kr per behandling
  • Fika ingår.

Ni kan kombinera denna skönhet kurs med Micropen & BB Glow och du får paketpris 17 800:- exl. moms ( ord pris 23 800 och du sparar 5000:-).

Språk : Vi håller kurser i svenska, engelska och arabiska.

Kursdatum: Se aktuella datum i anmälan nedan.

Kurslängd : 4 dager (3 dagar hos oss + 1 dag hemma ).

Tider från kl. 10.00 till 17.00

OBS! BETALNINGEN MED FAKTURA FÖRE KURSEN.

OBS! Ansökan är bindande. När du ansökt och fått en faktura av oss har du fram till förfallodatum på dig att betala fakturan. Om du ångrar dig behöver du kontakta oss och meddela detta och det är avgiftsfritt. Har du betalat din faktura och fått förhinder på kursdatumet har du en garanterad plats hos oss under 6 månader och får då delta vid nästa tillfälle. Pengarna betalas ej tillbaka.

OBS! Anmälan senast en vecka före den bestämda tiden.

För mer information maila oss: info@vaxjokliniken.se

Start:
2019-10-21 @ 8:00 f m