Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Introduktion vid köp av laser maskiner

2020-08-23 @ 8:00 f m - 5:00 e m

5000 SEK ex. moms

Medicinsk laser kan väl användas utav läkare, sjukgymnaster, kirupraktor , napropater och andra vårdpersonaler, både inom privata och offentliga sektorn. Ni som har egna kliniker och salonger kan också öka dina kundkretsar och intäkter genom att behandla folk/patienter som lider utav akuta och kroniska muskel-och ledsmärtor. Behandlingen är såväl riskfri som smärtfri. Växjökliniken är återfölsjälare till Irradia och vår läkare dr. Alaa Sadik och dr. Yussor Abu-Rgif har jobbat med medicinsk laser i många år. Växjökliniken erbjuder en konsultationstid med dr. Alaa Sadik så får du allmän information kring medicinsk laserbehandling för dig som tänker använda medicinsk laser i din verksamhet. Du lär dig användningen av laser maskiner, sjukdomar och behandlingar, marknadsföring…mm.  På samma tillfälle så får du också info pris på maskiner och finansiering.

Boka din tid hos Alaa Sadik eller Yussor Abu-Rgif för konsultation.

OBS! Avgiftsfri konsultation

Tryck på länken här för att boka din tid.

Önskar du bli diplomerad laserbehandlare så boka in din utbildning hos oss senare. Utbildningen fördjupar dina information om medicinsk laser. Du får också lämpliga behandlingsdoser, indikationer, kontraindikationer…mm

Utbildningen avslutar med prov och delas ut därefter diplom i laser behandling.

Kursens avgift: 5000 kr exkl moms

OBS! För mer information om laser maskiner tryck här…

Datum:
2020-08-23