Meramedica Academy – Professionella utbildningen inom medicinisk estetik och smärtbehandling

Vi vill meddela er att vi kommer att byta vår Academy från Växjökliniken Academy till Meramedica Academy. Den gamla webbplatsen är också bytas till vårt moderbolags webbplats www.meramedica.se/sv
Vårt moderbolag (Meryem MED AB) under handelsnamnet Meramedica kommer att ta över verksamheten kring kurser och produktförsäljningar.

Kurser som vi erbjuder:

Meramedica Academy erbjuder också online kurser för dem som inte kan delta på kurser på vår klinik. Kurser ni få online är PRP, Avancerad Botox, Plasmapen, medicinsk laser… m m. Klicka bilden nedan för mer information.

Flera nya produkter och kurser kommer snart att läggas till på den nya webbplatsen. Ni som har gått på Växjökliniken Academy eller ska gå på Meramedica Academy så har ni fortfarande 10% rabatterbjudande och ni kommer få en kupongkod som du kan använda vid köp framöver.

Vi ser fram att ni följa oss på Meramedica.
Växjökliniken / Meramedica

Sandgärdsgatan 23, Växjö.